LEANN RIMES LYRICS(黎安萊姆斯)



"How Do I Live"



How do I,

Get through one night without you?

If I had to live without you,

What kind of life would that be?

Oh, I need....

I need you in my arms, need you to hold,

You're my world, my heart, my soul,

If you ever leave,

Baby you would take away everything good in my life,

And tell me now

How do I live without you?

I want to know,

How do I breathe without you?

If you ever go,

How do I ever, ever survive?

How do I, how do I, oh how do I live?

Without you,

There'd be no sun in my sky,

There would be no love in my life,

There'd be no world left for me.

And I,

Baby I don't know what I would do,

I'd be lost if I lost you,

If you ever leave,

Baby you would take away everything good in my life,

And tell me now,

How do I live without you?

I want to know,

How do I breathe without you?

If you ever go,

How do I ever, ever survive?

How do I, how do I, oh how do I live?

Please tell me baby,

How do I go on?

If you ever leave,

Baby you would take away everything,

I need you with me,

Baby don't you know that you're everything,

Good in my life?

And tell me now,

How do I live without you,

I want to know,

How do I breathe without you?

If you ever go,

How do I ever, ever survive?

How do I, how do I, oh how do I live?

How do I live without you?

How do I live without you baby?


我要如何過度沒有你的夜晚,

如果我必須活在沒有你的日子,

那將會變成怎麼樣的生活?

喔,我需要的是,

我需要你躺在我的懷裡,

需要被你緊緊擁抱住,

你是我的全部,我的心,我的靈魂,

如果你走,

寶貝,你將帶走我生命中的美好

所以..現在請你告訴我...

你叫我如何生存在沒有你的日子,

我想要知道,

你叫我如何呼吸在沒有你的世界裡,

如果你走,

你叫我如何,要如何生存呢?

我要如何,該如何,喔,你叫我如何活著呢?

失去了你,

就不再有太陽出現在我的天空裡,

就不再有任何愛來溫暖我的世界,

就不再擁有世界,

寶貝,我確不知道我該要怎麼做,

如果失去你,我將會失去一切我所擁有的,

寶貝,你將奪走我的全部

所以..現在請你告訴我...

你叫我如何生存在沒有你的日子,

我想要知道,

你叫我如何呼吸在沒有你的世界裡,

如果你走,

你叫我如何,要如何生存呢?

寶貝,請你告訴我,

你叫我要如果走下去?

如果你走,

寶貝,你將帶走我生命中的美好

我需要你陪伴著我,

寶貝,難到你不知道你就是我的支住,

你就是我的全部?

所以..現在請你告訴我...

你叫我如何生存在沒有你的日子,

我想要知道,

你叫我如何呼吸在沒有你的世界裡,

如果你走,

你叫我如何,要如何生存呢?

我要如何,該如何,喔,你叫我如何活著呢?

你叫我如何生存在沒有你的日子?

寶貝,你叫我如何生存在沒有你的日子?

你叫我要如何生存?

你叫我要如何生存在沒有你的日子?

你叫我要怎麼活在沒有你的世界裡?


arrow
arrow
    全站熱搜

    伊集院普葉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()